20 reacties op “Springend&levend bloggen…

  1. Heer Johan, gisteren om 23.31 hebt ge gereageerd op de diverse commentaren, waarvan dat van Heer K.Simon het meest relevant was. Desniettegenstaande wil ik graag vandaag nog een duit in uw zakje doen en u mijn mening doen toekomen over het door u te berde gebrachte. En dat wilde ik u maar even laten weten, want je weet maar nooit, niet waar ❓ Lang leve OBA 😮

    • Dank u zeer voor uw welwillende duit, Heer Jaco. Ach ja, commentaar op de commentaren is vaak ook Commentaar Op Het Nieuws door Meyer Sluizer, welke commentator ge vast nog wel kent… 😯

  2. Heer Johan, als men kan dansen op niets, zou er dan ook bloggen na de deaud bestaan?

    Maar voordat u zich gaat verdiepen in deze retorische vraag, vindt u als iets oudere en wellicht minder harige heer bloggersgemeenschap diep in uw hart niet een bijzonder vreemd woord?

    • Wel, Heer Glaswerk, ziet u, alvorens mijzelf in uw retorische vraag te verdiepen, kan ik u mededelen dat het woord bloggersgemeenschap een iets afwijkende doch verder zeer normaal woord is. Ik had uiteraard ook, bijvoorbeeld, bloggeusgemeenschap of bloggemsgemeenschap kunnen schrijven. Doch aangezien de gemeenschap uit bloggers bestaat, vond ik het betreffende geschreven woord het juiste.
      Maar ach, als iets oudere en nog immer behaarde heer, begrijp ik volkomen welke zijde ge uit wilt, al zeg ik het zelf…

      Neen, na den deud bestaat niets meer. Zoals ge wellicht hebt ontdekt, zijn zelfs mijnheer Louis en mevrouw Velma in het deudenrijk verdwenen. Dat neem ik voetstoots aan, vanwege het feit dat ik nooit meer enig lijf’lijk teken van hen heb vernomen. Behalve dan hun vinyl en de zilverachtige schijfjes en wat dies meer zij.
      Vandaar dat de artiesten dan ook dansen op niets.

      Overigens is het wellicht mogelijk dat men na den deud opnieuw zal kunnen verrijzen. Wanneer dit werkelijk zo is en wanneer ik zal intreden, dan zal ik u zonder ommezien, onmiddellijk een blogbericht doen toekomen. 😎

  3. Oba heeft vooral succes geboekt omdat ze het beste antwoord had op de sloop van het VKblog. Ik heb met Ina al veel discussies gevoerd over het wel en wee van de oprichting. Daar heb ik genoeg van.

    • Neen, verder is er niets, Appelvrouw. Alleen drukte en dat soort dingen.
      Is WP geen goed blog dan? Er zit van alles aan, in en op.

      Vandaag doe ik alleen mijn jas aan en uit.

      • Het voelt voor mij nog steeds als los zand. Ik raak mensen kwijt, kan bij sommige blogspotters niet reageren, bij anderen wel. Overal zit wel iemand. Ik raak de weg kwijt.

        Ik deed de pc uit, en mijn netbook aan.

        • Ja, het is wel waar dat degenen die op Blogspot zitten, soms moeilijk te bereiken zijn. Op Weblog valt momenteel vrijwel niemand te bereiken en degenen die een eigen domein hebben, daar moet men steeds alles invullen. Dat is bij de anderen ook het geval.

          Maar, links (koppelingen) maken, dat maakt de zoektocht wat gemakkelijker. Of een verrekijker of een kompas gebruiken.

          Aangezien ik geen netbook heb, kan ik helaas ook geen netbook aanzetten. Wel heb ik veel kastboeken en ook een enkel kasboek, om alles in te noteren wat er zoal in en uit gaat.

  4. Een springlevende bijdrage, heer Johan, het bruischt! 😉
    Het twitteren, tweeten, googlen, facebooken en hyven is allemaal wel leuk, maar toch ook wel erg vlug, vlotjes, vluchtig en flarderig…….

    Bloggen is een apart hoofdstuk, en mijn liefste medium hier op het internet.

    Ik neem mijnen hoed af met een zwierig handgebaar, groet, Uw Bartholomeus

    • Haha, jawel, heer Bartholomeus, het springt en het bruischt… Dat is dan ook de bedoeling van de prent, al is het wel een drukke toestand, maar ja, dat is het dan over het algemeen altijd, vooral op de door u genoemde verblijfplaatsen.

      Al ben ik dan ook in het bezit van een gezichtsboek, een twiet-apparaat en dit weblog. Op de eerste twee verkeer ik zo nu en dan. Het is er zeker een vluchtige toestand, waarbij ik heel vaak de weg kwijt raak. Het is dan maar beter om alles te laten zoals het is en mijzelve even neder te leggen op de canapé… 😦

      Op deze plaats voel ik m ij wel thuis, meer nog dan op het voormalige VK-blog, zoveel is zeker.

      Dank voor uw springlevende reactie en eveneens met afgenomen hoed en zwierig handgebaar groet ik u, uw Johannes (niet “van Dam”).

  5. Fleur, eigenlijk heb ik nu genoeg van deze nietszeggende reacties. Deze reactie laat ik bewerkt staan en de andere reactie heb ik verwijderd.

    Ik ga er nu van uit dat je alhier bent uitgeschreven.

Uw commentaar

