10 reacties op “Fietsend en zingend

  1. Heer Johan, wat hebt ge nu aan uw fiets hangen? En nog wel een elektrofiets! En op den bagazjendrager drie zakken sjement. Dit lijkt mij meer een zogenaamde step, een elektrostep! Agh, zeg mij gauw waar ge deze bekomen hebt, opdat ik ook de vreugde mag beleven van zulk een apparaat (zonder sjement natuurlijk, want wat moet ik daarmee?) Heer Johan, wat doet ge met die drie zakken sjement? Ik vrees het ergste. 😛 Ik denk dat ik de kapitein maar even bel. O hemel …

    • Weest u gerust, Heer Jaco, ge behoeft den kapitein niet te bellen. Hij heeft namelijk mede geholpen dit object te realiseren. Vandaar de naam: Nautamobiel.
      Het is een mobiel waarmee ge mobiel kunt zijn. De zakken sjement dienen ter versteviging van de elementen, die een mobieler zo af en toe kan ondervinden.
      De bedoeling van den balen sjement was een landhuis te realiseren, alwaar het huis op het land stond. Mèt een speciale stepbaan, alwaar ge naar hart en lust kunt steppen… 😎

Uw commentaar

