10 reacties op “In- en Uitstellingen

  1. ben er stellig van overtuigd dat, zodra ik met mijn muis van links naar rechts over uw website surf, de sneeuwbolletjes mijn muis volgen.
    Over stallingen gaat het vandaag bij mij.

  2. U durft wel stelling te nemen zeg. Op deze hoogte krijg ik bijkans hoogtevrees.

    P.s.: ik zie allerlei witte vlokken over het scherm dwarrelen. Ook een instelling waar ik me in kan stellen?

    • Ach, mijnheer Aad, van hoge stellingen kan een mens wel eens af vallen, ook zonder hoogtevrees. ❗

      De instellingen van de sneeuwinstellingen kunt ge eveneens op uw eigenste weblog vinden onder algemene instellingen teneinde aldaar uw sneeuwvlokken in te stellen. Helemaal onder aan de algemene instellingen stelt ge de sneeuw tot 4 januari a.s. stellinkerwijs zeker tot dwarrelen… 😆

Uw commentaar

