6 reacties op “De Freule’s

  1. Heerlijk die oude doos
    ik schrijf zelf ook graag over haar.
    Persoonlijk ga ik voor de linker
    meer haar van voren dan van achteren
    en dan zien we nog niet eens haar tanden.

    • Clic! Clac! Clic! – Holà! gare! gare!
      La foule se rangeait
      et chacun s’écriait:
      Peste! quel tintamarre!
      Quelle poussaire! Ah! c’est un grand seigneur!
      C’est un prince du sang! – C’est un ambassadeur!…
      La voiture s’arrête: on accourt, on s’avance.
      C’était… la diligence
      et… personne dedans.
      Du bruit, du vide, amis, voilá, je pense,
      La portrait de beaucoup de gens…
      😎

    • Dank u, mijnheer Aad. Tja, soms is het leven anders dan het dient te zijn.
      Maar, met de twee Freule’s (vroeger was het er slechts één) gaat het wel. Met den knipscheer in den hand en een kwast om te zepen, help ik gaarne deze en gene om zeep… 😎

  2. Het kostte me enige moeite de tekst te onletteren, maar die beker verse melk maakt me misselijk, daar de koeien gewillig grazen en hun melk desondanks roomkleurig is ipv groen.

    • Tja, Appelvrouwe, natuurlijk kan ik een ontletteringsmachine leveren. Ge gooit de letters aan de ene er in en aan de andere kant komen ze er op maat uit.
      Groene melk? Wilt ge een Marsvrouwtje worden?

Uw commentaar

