8 reacties op “GM Box

    • Neen, Appelvrouwe, alleen de achterkant en daar is slechts één groot gat, alwaar ik als baby mijn eerste levensdagen in mocht beproeven. Het was er erg donker, dat wel. En de voorkant krijg ik niet open. Alhoewel, ik zou een hamer en beitel of een zware moker kunnen gebruiken…

  1. Mijn vader had een voorloper daarvan in de kast liggen, die nog met glazen plaatjes ging.
    Die hebben wij als kind helemaal kapot gespeeld…
    Ai ai ai, ik schaam me!

    • Met voorlopers dient men voorzichtig te zijn, Selma, zeker wanneer er glazen plaatjes in het spel zijn.
      In verband met lage en hoge hakken, en zo. 🙂

    • Jazeker, mijnheer François, het is een groot geval. De film die er in moest zal wel een meter of twee lang zijn geweest, genoeg om de baby mee in te wikkelen.
      Eigenlijk dacht ik dat u, als pheuteugenie, de box reeds in uw bezit had. ❓

Uw commentaar

