12 reacties op “Karl Marx, zuiplap

    • Tja, Appelvrouwe, waarom vrouwen zo graag kladden weet ik niet, maar mannen kunnen er ook wat van. Vooral muren bekladden en dat doen vrouwen dan weer niet zo graag…

    • Ach, heer K. Simon, past u op voor de radertjes, wanneer ze stil staan, lopen ze niet meer en kunt ge al staande in stilte de verhullingen bekijken… 🙂

  1. ik ben geen doorwrochte kenner,
    dus had ik het geld dan kocht ik zeker dit veredelde Privé.
    want ik ben ervan overtuigd dat persoonlijke omstandigheden
    een grote invloed kunnen hebben op iemands werk

    en serieuze roddels zijn altijd leuk om te lezen
    dat wordt wachten tot de bieb het interessant genoeg vindt
    voor een aanschaf

    • Assyke, de bieb wordt of is opgeheven, bestaat niet meer. Koop de dikke Privé toch maar of vraag het desnoods aan de Paashaas, die heeft er zeker nog een aantal in zijn buidel zitten. 😀

Uw commentaar

