5 reacties op “IJshulp

    • Mijnheer Aad, wanneer ge een duchtige, zogenaamde IJsadem hebt, dan zou het wellicht lukken de wakken te dichten. Denkt u wel aan de nodige voorraad IJsademvaten met toevoerslang? 😎
      En zekers, ik ga er al schaatsend op af, via de Maas, Rijn, IJssel en dan via het IJsselmeer richting Bartlehiem, alwaar er een luxe tent klaar staat om in uit rusten. 😎

  1. Heer Johan, dit is een hele geruststelling. Elke keer als ik over het ijs loop denk ik zou het wel gecontroleerd zijn, maar nu ik zie dat er een complete legermacht overheen gaat marcheren, heb ik zekerheid. 😆

    • Wel Heer Jaco, zeker wel voel ik mij zeer blijde dat ge met zekerheid uw schaatsen kunt onder binden en kilometers ver richting Dokkumer Ee uit kunt stuiven. Ge dient aldaar echter wel op te passen voor heer Bon Fratius. Ge weet maar nooit wat hij van plan is… 😆

Uw commentaar

