6 reacties op “Vergeelde verhalen

  1. U lijkt toch een schier onuitputtelijke voorraad oude boeken en prenten in uw boekenkast en laden te hebben heer Johan. Een archivaris zou er zijn handen aan vol hebben.

  2. De Oom Tom die u toont zou ik nooit hebben kunnen lezen heer.
    De eenvoudige versie paste mij beter 😉
    Van het Leger des Heils heb ik als kind tijdens een kerstviering
    het boek ‘Het licht in je ogen’ gekregen, het licht heb ik nooit
    gezien, wel tranen maar daar ging het niet over….

    • Tja, heer FT, eenvoud siert de mens.
      Bij het Leger des Heils heb ik eveneens ooit een voorstelling meegemaakt. Waar het over ging dat weet ik niet meer. Het enige dat ik mij kan herinneren is dat wij als bezoekers een kommetje pudding in de handen geduwd kregen, om op te eten.
      Naderhand bleef mij de herinnering dat het slechts een “Pudding-bijeenkomst” was… 😦

Uw commentaar

