16 reacties op “Besprekingen buiten het Catshuis

  1. Een plezierig idee. Als dit de nieuwe kermisattractie wordt hoop ik dat de keus wat groter is… ik kan me nog wel een paar koppen voorstellen die het daar niet slecht zouden doen…

    • Hahaha, tja, het is slechts een kleine beperkte kermis. Maar ja, het is dan ook op de binnenplaats van een oud huis…

      Het zou wel aardig zijn wanneer er bijvoorbeeld een zuurstokkentent bij kwam, om af en toe iemand met een zuurstok het leven zuur te maken. Of een koppensnellerstent…

      (Krijg er maar geen nachtmerries van) 😦

  2. Mijn weblog valt steeds weg als ik bij het dashboard wil komen.
    Kan niet zien of je reactie in de wacht is gezet.
    Wilders heeft beslist een bezwaard gemoed. Obama had-ie tot één van z’n grootste vijanden gemaakt, maar met wattie nu heeft gedaan, tot aartsvijand. Alle redenen om zich zorgen te maken.

    • King Billy, mijn reactie staat niet in de wacht, die was gewoon weg, niet geplaatst. Hoe dat kwam weet ik niet. Misschien heb ik zelf iets verkeerd gedaan. Alles kan, moet je maar denken.
      Hoe het kan dat het weblog weg valt weet ik niet. Zeker niet wanneer je naar het dashboard gaat. Een vreemde zaak. Misschien moet je een ander thema zoeken. Niet alle thema’s werken hetzelfde. Er is een diversiteit aan thema’s met meer en minder mogelijkheden.
      Je hebt er wel een massa werk mee!

      Wanneer Wilders met een zwaar gemoed naar Amerika vertrekt om aldaar zijn nieuwe boek te promoten, dan vraag ik mij werkelijk af wat hij daar eigenlijk te zoeken heeft. Zeker nu hij Obama tot zijn aartsvijand heeft gemaakt.
      Aan de andere kant heeft Wilders er zeker wel een aantal “vriendjes” zitten. De geldschieters, zogezegd.
      Niet voor niets is hij (Wilders) zo gesloten over zijn partij.

    • Er staat ook een Ballentent, meneer Aad. En zelfs een oliebollentent, voor de vermoeide gooier en degene die last heeft van zijn spieren (vanwege het harde slaan, het oliebollenvet sterkt aan). U kunt natuurlijk ook naar het plaatselijke café gaan, om er moed in te drinken… 😎

Uw commentaar

