6 reacties op “Alle registers open…

  1. Een nieuwe pc geeft natuurlijk geen problemen.
    Meteen doen, en mooi doorgaan met veldslagen op de oude, je weet nooit waar dat toe leidt. Hackers zijn toch ook ergens begonnen en hebben nu een zeer goed betaalde baan om gaten te dichten.
    En als er geen deeltijdbaan in zit bij een gerenomeerd gatenbedrijf, dan kun je er altijd nog een veldslagverslag van maken.

    • Appelvrouwe, ook een nieuwe pc kan problemen opleveren evenals flinke veldslagen…
      Graag had ik de oude pc gehouden wanneer ik een nieuwe heb, maar dat wordt een moeilijke zaak vanwege de beperkte ruimte.

      Tja, zeker kan ik als hakker aan de slag gaan: hakkende bosslagen bijvoorbeeld, dan ben ik goed in de weer en in de wind. Wellicht kan ik als veldslagenverslaggever eens bij de slager een dikke metworst of een Friesche worst bekomen. Wel met slagen om de arm…

    • Ge moest eens weten…
      Zo vele keren ben ik al bij een pcexpert geweest. Die heeft alles keurig op een rij gezet tot op een gegeven moment de dienst van de pc zo ongeveer uit viel en naliet.
      Nu ben ik zelf maar aan de slag gegaan met oud materiaal. Van alles en nog wat dus. Dees avond nog heb ik de gehele zaak geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd…
      Maar, wees gerust. Binnenkort koop ik een spiksplinternieuwe. Ik ben al jarenlang bezig met oud spul en ge ziet waar het toe lijden kan… :mrgreen:

Uw commentaar

