9 reacties op “Intel-Lect

  1. Een intellectueel is iemand die wel eens niet aan sex denkt (heb ik gehoord) en dat is jammer want dan heeft hij tijd om zich met politiek te bemoeien. De resultaten vind ik niet bemoedigend

    • Neen, echt bemoedigend zijn de resultaten ook niet Mijnheer François. Maar het is ook nog zo dat ik eens heb gelezen dat een manspersoon, een bekend iemand waarvan ik de naam niet meer weet, liever een lange wandeling te maken dan zich bezig te houden met sexuele bezigheden…
      Maar, de man was een begaafd denker en een intellectueel iemand, zo weet ik nog.
      😉

  2. Onaardig, slimmeriken het gewicht van 1 K ontnemen. Maatschappijversofting is het!

    P.S.
    Heb jij enig idee hoe een link in WP tekst ingebed kan worden zonder dat de complete link verschijnt? Assu begrijp wa’k bedoel. Van alles geprobeerd, maar in de voorbeelden van concepten wordt de link niet opgepikt.
    Thx i.a.f.a.

    • Tja, waarschijnlijk is 1K te veel geweest. Het zijn Gladvogels… 🙂
      Ik weet wel dat er meer woorden zijn waar een letter wegvalt al kan ik er op dit moment niet op komen.

      De rest weet ge inmiddels.

    • Het kwam voort uit een lange discussie, lang geleden alweer. Ik heb het destijds opgeschreven en vond het laatst weer terug. Waar het allemaal over ging weet ik niet meer. Wel weet ik -hetgeen je zelf ook al schrijft- dat het veel poeha was.

      Wanneer het systeem maar werkt, dan hoeven er geen slimmeriken aan te pas te komen.
      (Overigens schrijft men ‘slimmeriken tegenwoordig met 1 K, dat wist ik ook niet. Misschien is het iets uit de nieuwe spelling. De Witte spelling geeft ook 1 K aan)

Uw commentaar

