2 reacties op “Aram van de Eilanden

  1. Nooit doorgedrongen tot het dagblad ‘Tubantia’ dat, naast de Donald Duck, in Almelo destijds op de deurmat plofte. Heb nog wel een stapeltje Tom Poes boekjes met het bekende lichtblauwe omslag.
    Graaien nu achterneefjes en achternichtjes naar als ze langskomen. Nog steeds populair.

    P.S. probeerde in http://koningbilly.wordpress.com/2012/06/09/nationale-beteuteringsdag/ links te leggen. Niet alle links werden opgepikt. Duitse WP dashboard heeft een andere configuratie.

    • King Billy, in welke andere dagbladen de strip heeft gestaan dat weet ik niet. Over het Tom Poes blad heb ik wel vaker gehoord maar heb het nooit in het echt gezien…
      Wel had ik de DD en de Arend, dat een heel ander blaadje was dan de rest. Een tijdje geleden heb ik nog beslag weten te leggen op een aantal oude Arends en was er zeer blij mee. 🙂

      Eigenlijk dacht ik dat alle landen dezelfde WP-configuratie hadden maar het schijnt dus van niet. Je hebt er nog heul wat werk mee…

Uw commentaar

